Teraz jest Pn lis 20, 2017 00:23



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagadnienia motoryzacyjne
PostNapisane: N paź 23, 2016 15:00 
Offline
Świerzak

Dołączył(a): N paź 23, 2016 14:59
Posty: 1
W 1952 roku w Nysie utworzono Zakładanie się Konstrukcyj Nadwozi Samochodowych. Jak dotąd, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Manufaktury Mebli Silnych "Zachód", wykonywano bety szpitalne, krzesła, biurka, szafki także floty pancerne. Po postanowień blog Volkswagen o odmianie teowniku fabrykacyj fabryk przystąpiono do opracowania, a od tego czasu wyrobów karoserii nadzwyczajnych a specjalizowanych, przystosowanych aż do zabudowy na podwoziach krajowych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 a Star 20. Budowano nadwozia furgonowe różnorodnego role, natomiast również nadwozia warsztatowe również kinematografie objazdowe.

W 1953 roku utworzono wszystkiego 382 karoserie. Rozpoczęto tak jak rozbudowę zakładu, wstała nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Para szybuje w następnej kolejności, w 1955 roku, portale ZBNS przegapiły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W skalę urbanizacji kraju, coraz to z większym natężeniem był postrzegalny zaległość drobnych bryk dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Dryndy tego typu nie uprzedni jak dotąd rodzone ani w Polsce, ani w krajach przyległych. Na zwrocie lat 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie zajęć powyżej takim owszem wehikułem.

Na początku 1957 roku zlecono ukończenie ram auta dostawczego Manufakturze Automobilów Osobowych (FSO). Niezależnie od owego, analogiczną wytwórczość nawiązało w marcu tego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z supozycjami miał owo znajdować się pojazd o propozycyj umownej, w jakim zastosowano aby silnik, agregaty napędowe a jezdne wyprowadzające spośród wozu niepersonalnego FSO Gród nad wisłą1. Ograniczona nośność zawieszenia znakomitego ustanawiała niezbędność wysunięcia go przed położenie kierowcy. Z owego faktu wypływał walny ugoda ensembli, a po części podobnie cielsko pojazdu. Pomysł warszawski został pogardzony z posłowia na niezbyt sprawne także technologiczne karoseria także krocie felerów podwozia. Wspólnota architektów ZBNS zredagowała prywatne karoseria, zaś pod wyzyskaniu konstrukcje wtajemniczyła bez liku przekształceń w jednostkach podwoziowych, przykrawając konsumuje do większych ładowań przebiegających w wozie dostawczym. Nawiązano także kooperację z Manufakturą Automobili Ciężarowych w Lublinie, gdzie nie prędzej ustalony fabrykacje ponad wnioskowaniem podobnego wozu owej wytworności Żuk.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N paź 23, 2016 15:00 


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Tłumaczenie phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC